Jul 28, 2007

Víkendy, weekends:

Co s volným časem??? Vždycky se něco najde, neco co vás rozptýlí po únavném pracovním víkendu: Výlety, to je moje:-))
What abaut the free time??? There is so many things to do and is really necessary to do something after each hard week at work...

Sem tam zůstanu v Dablinu a tak i tady se najde pár míst které mě přitáhnou... Katedrála Svatého Patrika, patrona Irska, Vězení na Kilmainham, dnes už jen muzeum a nebo Catle of Dublin. Právě tam jsem se zatoulal v průběhu posledních týdnů, jen tak, aby mi tu nic neuniklo, třeba;-)
Time to time I decide to stay at Dublin and just search around the town. I visited St. Patricks Cathedral, prison in Kilmainham which is just museum now and also Castle of Dublin. There is so many places of interest, BUT...

Powertscourtské zahrady, místo na jih od Dablinu ukryté v kopcích. Takové honosné sídlo s obrovskými terasovitými zahradami, se spoustou rozmanité zeleně a rybníků, potůčků a zpívajících ptáků, klid a nádherně čistý vzduch. Právě to se mi vybaví při prohlížení těchto fotek. Jo a taky velkolepé sochařské dílo které by mi jako z oka vypadlo;-)
Powerscourt gardens: Such a beautiful place situated southern from Dublin. Small castle with huge gardens, if this is a reall Ireland than I´m starting to like it. Fresh air, silence and everything around... I mean it was like... Am I really so close to Dublin??? And I cant forget to write here abaut the statue looks almost like me, it is incredible!!! Like real dont U thing??? ;-)

No comments: