Jul 22, 2007

"22"

Narozeniny, kdo by si je neužil??? Naštěstí já spadám do té správné skupiny a tak jsem si je oslavil hned dvakrát. Poprvé v den mojich narozenin s Mišem na regé a pak i s kamarády opět s domácím rozjezdem, průjezdem kluby než jsme si vybrali a dojezdem domů po svých...
Birthday, who wouldnt enjoy it??? I did, thats why I celebrated them twice... First time just with Mike in the reggae club, couse only he was free on wednesday and than few days later during the weekend with other friends of mine.

Nebyl jsem jediný kdo mohl slavit, Mišo slavil před pár týdny, Michal den po mě a Naďa zase nějakej ten pátek později... Takže každej po svém;-) Naštěstí teď jsem měl doprovod a tak jsem cestou zpátky nezabloudil a domu nedošel až nad ránem tak jako poprvé v den narozenin... ;-)
I wasnt only the person who could celebrat, Mike got birthday few weeks before me, Michal one day after me and Nada 3 weeks later. Wele we were drinking, dancing, drinking... The best thing to celegrate with many people is, that if U live with some of them U will not be lost on the way back home... Couse I did after the first party... ;-)

No comments: