Jan 29, 2006

TOYO TIRES 24hours Dubai:

Navsteva autodromu v Dubai pro me byla uzasnym zazitkem, ale jsem rad ze sme to stihli. Prvni fotka je porizena tesne po tom co sme prelezli plot, protoze sme zvolili spatnou cestu a pak sme bezeli nahoru na tribunu. Stihli sme to! Na ten pocit co jsem zazil kratce po startu asi dlouho nezapomenu, bylo to jakoby splneni detskeho snu, chvile kdy se tresete nadsenim a vzrusenim a snazite se zastavit slzy snad z dojeti, je obtizne to popsat, ale proste to byl uzasny nezapomenutelny zazitek.
Jednalo se o zavod ve stylu 24hod Le Mains, a byly tam tri kategorie vozu, moc peknych vozu:-) Dalsi fotka je porizena z nejvyssi trybuny no a ta nasledujici je pohled na trat pri vjezdu do cilove roviny. Jeste neco malo k okruhu, jelikoz Dubai je Dubai, tak na trati uz byly testovany i vozy F1 a z budoucnu se mozna dockame zarazeni okruhu do serialu F1, i kdyz kdo vi?



Tim vsak den jeste nezkoncil:-) Cestou zpatky sme narazili na hrozivou prekazku, T-rexe, jeste ze jsem mel sebou svuj kapesni nozik kterum jsem ho zastrasil a tim jsem si vyslouzil, no jen si to sami prohlednete. Jen si ale nejsem doposud jist jestli by se to dalo nazvat mou prvni vaznejsi znamosti v Dubai :-))

No comments: