Jan 28, 2006

GRAND HYATT DUBAI
Tak to je on, to je ten hotel ve kterem travim 6 dni v tydnu vice nez 9hod denne. Je to docela kolos, vlastne je to momentalne nejvetsi hotel ve meste a me nejakych 648 pokoju, apartmanu,... Za to cislo bych ale ruku do ohne nedal, ale vim ze jich je moc, ten nejvetsi pokoj (jsou dva), Royal suit ma cca 288m2 no a nejmensi pokoje 33m2, jo a ceny tomu taky odpovidaji. Jinak hotel je rozdelen do ctyrech vezi, na prvnim obrazku je to z prava A(10pater),


B(16p), C(21p), D(12p) no a ja pracuju ve vezich A a B, ale i to staci:-) Jinak hotel ma vzadu taky i nejake bazeny a samozdrejme i vlastni park, a jinak se vevnitr nachazi plno restauraci Italskou kuchyni pocinaje,dale orientalni kuchyne a Manhattan grilem konce. Takze kdo na to ma, tak si urcite vybere:-) Ja vyzkousel obed v Andiamo (Italska), v Market cafe (Italska, Indicka a jeste nejake dve) a pak Awtar (Lybijska, nevo tak neco).

Jinak stravu mame v kantyne a je tam opravdu super vyber ovoce, zeleniny, mas, zakusku, priloh,... Druha fotka je porizena okolo 6:20 nad ranem, nemohl jsem spat, tak jsem si sjel do hotelu na snidani no a ta posledni je z toho sameho rana porizena vsak z parkoviste ktere momentalne okupuji zastupci Volva s predvadeckou novych aut (jeep a cabrio) no a me nezbyva nez konstatovat, ze se jim naramne vyvedly.

No comments: