Jan 29, 2006

HYATT a ja v uniforme:













Tak takhle jsem byl oden v prubehu treningu. Jednalo se o vice jak dvoutydenni seznamovani se se vsim co v hotelu najdete. V prubehu nekolikahodinovych stazi jsem si vyzkousel asistovat na vsech oddelenich v hotelu: housekeeping, loundry, front desc, call centre, Bussines centre, Grand club,... Neco bylo zajimave vice, neco mene a samozrejme ze neco vubec:-) Asi nejvic me bavyli navstevy restauraci v hotelu v case obedu, samozrejme jsem vyzkousel vse co na stul prinesli:-) Konecne jsem ochutnal chobotnicky a taky i ruzne druhy musli,... a taky i plno dalsich jidel, ale tohle mi nejvic utkvelo v pameti. Abych taky neco napsal k fotkam, tak ta prvni je focena ze predu hotelu pred vodopadem pred main loby, abych to nejak osvetlil, tak ja pracuju prave tam za tim vodopadem a samozrejme taky i uvnitr. No a druha fotka je ze zahrady a za mnou je nejvyssi "vez" hotelu (21 pater). Uniformu mam ted uz jinou, bily horejsek, jen stale jeste cekam kdy uz mi daji konecne moji vlastni "sitou na miru", krejci tu totiz stoji za ...

No comments: