Nov 10, 2006

Víkendy a offy...

... tak ty nás drží při životě. Sem tam nás trápí ponorka, ale Jagiho jsem prozatím ještě neutlouk, tak jsme vyrazili společně s našimi kamarády pařit a po pár dnech i na kolech na pláž.

Atmosféra? No prostě jsem byl z tolika lidí hotovej, přeplněné ulice, narvanej pub, nedalo se pomalu ani hnout, ale mi se i tak hejbali až jsme se spotili a při tom tanci nakonec i sbírali Jagiho ze země, zase koleno, ale už chodí, 5 dní na to zvládl cca 50km na kole, takže asi trénuje na další akcičku, hm ;-)

Počasí nám zatim přeje, snad i více jak doma v ČR, i když dnes už i pršelo... Jo bylo super počasí a my ho využili maximálně, tedy v mezích, škoda že měl Juraj defekt, tak s námi jel jen Vlado, ale i tak paráda, odliv, voda nikde a smrad ryb, zavzpomínal jsem si na Dubaj a až na tu zimu,... No ale to už jinde jsme, je to jiná "vesnice".

3 comments:

Štěpán Pastula said...

Ahojky Aleši, mam maly dotaz, prosimte, mohl bys mi napsat postup, jak si vlozit na blog spratelene blogy, jako je tu mas ty? nemuzu na to prijit. diky moc, danka

Aleš said...

Na malý dotaz snad podrobná odpověď;-) Po přihlášení se na blogger klikneš nahoře v nabídce na Template. Ve spodní polovině textu a odkazů co si posuneš narazíš na automaticky zadané odkazy na myslim Google,... no a do první části kterou si upravuješ zadáš adresu a do druhé název. jaksi mi to sem nepovolí vložit příklad, ale snad to i tak stačí. Das ist Ales.

Štěpán Pastula said...

Merci! zkusím se s tím poprat! :)