Mar 23, 2006

Tak takhle travim sve dayoffy:

Jelikoz tvrde pracuji 6 dni v tydnu, o svem volnu si dopravam oddechu na plazi rusen maximalne nak bujenim vln a krakoranim racku ;-) Je to docela i fajn a ani mi nevadi ze v posledni dobe tak vypada kazdy muj dayoff, zatim me to jeste neomrzelo, treba to prijde casem :-))

Plaze na celem svete vypadaji podobne tak vam ty mistni nebudu ani popisovat, vodu a pisek jste vsichi videli, takze nic extra ;-) na ale vzdy zalezi na tom s kym ze na tu plaz jdete, nekdo chodi relaxovat, to mi ale moc nejde, jsem jak z divokych vajec, takze tam vetsinou trajdam a neco vymejslim...

Nejhorsi ale je ze vam na plazi kolikrat prijde na neco chut a nebo vas dokonce pohlti pocit hladu a to je pak konec a neznate ani bratra, ani sestru, ani...

Kazde volno je vsak necim specificke a napriklad to posledni jsem si uzil skakanim a jezdenim po vlnach ktere meli kolikrat az 2,5m, coz nebyla sranda, ale bylo to v pohode a s Misem jsme se navzajem jistili, takze jsem jeste stale tady. ;-)

Jinak diky sve nepozornosti a mladicke nerozvaznosti jseb byl v temer klidne vode trosku ztazen proudem a posazen na morskeho jezka, bohuzel jsem se mu nestihl omluvit, ale mozna by se mi to co mi ten zmetek provedl mel omluvit on... ;-)

No comments: