Feb 26, 2006

Dubai tennis open: women
Takze i tam jsem se dostal ;-) I kdyz jsem nikdy nebyl buh vi jakym priznivcem tenisu, tak v posledni dobe me tahle hra zacala bavit pote co jsem si pred mesicem a pul koupil raketu a sem tam si zapinkal a po nahlednuti na zapasy Dubai tennis open se mi ta hra zalibyla natolik ze v tom pinkani budu rad pokracovat a snad tomu zacnu z me strany casem rikat i hra. Treba me nadchly prave jen ty slecny, ale kdo vi ;-))
Samozrejme ze vsechen cas jsem netravil jen na tribune, k zprijemneni chvil na kurtech postacilo pivko cepovane primo pod Central court kde ne nachazi Irish village. Super misto k posezeni a hlavne ze tam maj pivo, tocene, ne jen lahvace :-)
Proste to tam bylo fajn a ja tak na vlastni oci videl hrat i vitezku turnaje Justine Henen Ardeane a dalsi jako napr. Maria Sharapova, Amelie Moresmo, Daniela Hantuchova... Bohuzel jsem o par minut nestihl zapas Martiny Hyngiss, ale videl jsem ostatni, proste momentalni svetovou spicku a to se pocita :-))

PS: Omlouvam se za ty jmena, schvalne kdo najde nejvic chyb :-))

No comments: