Mar 28, 2009

Mount Edgcumbe

Další krásnej víkend strávenej jak jinak než výletem. Konečně jsme pluli a ne jen jeli busem a to se mi moc moc líbilo, protože busem jsem se v životě už trošku nacestoval a holky a Nikola si myslím taky libovali...
Another shiny weekend spent on the trip? Yeap, exactly. Last time we traveled by the bas only but this time we sailed:) What I prefer much much more cause I have been already traveling enough by the bus, but not by the ferry...

Vydali jsme se na Mount Edgcumbe a tak nějak jsme to tam v mezích prošmejdili. Jen v mezích proto, že zahrady kam jsem chtěl byly zamčené a tak jsme museli improvizoval, ale taky dobře, zase nás to dostalo tam kudy jsem ještě nešel. Jinak z tohodle výletu pro mě plyne důležité ponaučení: Nevěř angličanům;) To ve smyslu že jak je slunečno a oni jsou v trikách a kraťasech, tak i přes to je dobré si vzít bundu. Tohle mě vlastně přivádí k mojí starší úvaze o šmoulech. Šmoulové musí být z Anglie, protože i angličani jak jsou promrzlí maj takovej ten modrej nádech, a že jich tu potkáte:-)
We went thru the gardens but one of them was locked. What a shame I can tell you... At least we explored another foot paths & places I have never been before. Everything was ok except one little important think. When you see local people wearing shorts and T-shirts, take your jacket with you!! Don't trust them and find time to check weather forecast!!! I failed this time and now I regret:( There is one idea or thesis of mine I would like to share with you. Smurfs are British. Believe me, they have same colour of skin when they are freezing outside... I have met a lot of them :-)

Náš výlet podél pobřeží Cornwallu který jsem slíbil holkám byl u konce. Těžko říct, ale myslím že těhle dvou dnů nikdo z nás nelitoval. Bohužel moje průvodcovství nebylo opět finančně ohodnocené, škrti český ;)
Our trip in Cornwall I promised to the girls has been accomplished. Nikola joined us this time and I would say nobody would regret this trip. Oh and as I wrote in the last post, they didn't pay me as theirs guide, greedy Czech people;)

No comments: