Apr 10, 2008

Výlet . . . . . . . . . . . . . . . . . . Trip

Počasí minulý víkend se opravdu vydařilo a tak se mě, Alex a Ilče naskytla možnost vyrazit lodí na výlet směr jihovýchodní pobřeží... Pěkně jsme se prošli a abych se přiznal, tak už mi to scházelo, tak už aby bylo jen a jen pěkně a já si tak mohl užívat i nadále...
We have had ideal weather for our trip which was really great. Thanks to that me, Alex and Ilona we were walking around the coastline on the southwest from Plymouth. We took ferry to the Cowsand and than we were walking...

Holkám se výlet moc líbil, ještě aby né, když jsem ho naplánoval já;-) Tak snad se nám poštěstí i tuhle sobotu, protože teď je na řadě pobřeží na jihovýchod od Plymouthu...
That's exactly what I like to do: Walking;-) Girls really enjoyed that so hopefully this weekend will be nice as well cause this time southeast coastline is waiting...

No comments: