Feb 13, 2008

DaBlIn . . . . . . . . . . . . . . dUbLiN

No jo, zpátky v mnou milovaném velkoměstě;-) Ale abych se přiznal, tak pobyt v Dublinu jsem si vychutnal jako ještě nikdy. Přátelé jsou přátelé a právě ti ve mě dokázají probudit moje skryté pravé já:-))
Yep, back there. Guess it was first time that I felt there really great... I mean really really great, cause I went there to see my friends I miss here... To talk, walk, party and to get back wild;-)

Zas až tak moc se život v Dablinu za těch pár měsíců nezměnil... Bylo fajn se zase vidět s lidičkama co pro mě moc znamenají no a teď jsem zpátky v Anglii a tak nějak je to tu najednou o poznání lehčí, protože vím že jejich návštěva zase tady u mě se každým dnem nezávratně blíží;-) Takže je stále na co se těšit, to ale neznamená že pouze kamarádi žijící v Dublinu jsou u mě vítáni...
Nothing changed there. Except life of all of my friends... So lets say almost nothing changed down there;-) Thanks to that trip I feel much better now and I'm looking forward to see my friends soon again here in Plymouth... PS: All of you are welcome here! Not only Dublinners;-)

1 comment:

Dan Andrlík said...

No paráda, to rád slyšim ...
Hele bráško cos tam chlastal, že se z tebe stal barvoslepec ;-) nebo to je naschvál, novej, vylepšenej uměleckej fotografeckej styl??? CO :-)