Apr 16, 2006

Na plazi je fajn, na ragby taky...

No a prave takhle se stavi ty ostrovy, proste palmy na kterych maji do budoucna vyrust prepichove vily pro ty nejbohatsi no a tak se na tom urputne pracuje a je to zajimava podivana pozorovat po tydnu ci dvou ten pokrok.
Ale je fajn videt jak ty stavebni prace tady vsude postupuji...

Poprve v zivote jsem navstivil zapas ragby, no a stalo to za to. Popravde te hre buh vi jak nerozumim ale vzdy jsem byl fascinovan predzapasovym ritualem tymu Noveho Zelandu no a tak jsem se vydal na jejich zapas, ritual si natocil no a casem mi doslo ze driv jsem strasne moc chtel ten rytual videt na vlastni oci a ono to prislo jako by nic, uplne nahodne a snadno a prave i tak je to v zivote pomalu se vsim. Casto se priblizite svym snum, kdyz se proste odhodlate k jistym krokum ktere vam rozsiri obzor,...

No comments: